.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین انتصاب وزرات علوم در پایان سال ؛
اصغری آقمشهدی يازدهمين رئيس دانشگاه مازندران شد
شمال نیوز: علیرغم اینکه وزارت علوم تاکید بر عدم تغییرات روسای دانشگاه ها در پایان سال را داشت، رضا فرجی دانا با صدور حکمی سرپرست جدید دانشگاه مازندران را منصوب کرده است.
اصغری آقمشهدی يازدهمين رئيس دانشگاه مازندران شد

به گزارش شمال نیوز، طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت الاسلام دكتر فخرالدین اصغری آقمشهدی به عنوان يازدهمين سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد.

دکتر احمد احمدپور که از سال 89 سکان دانشگاه مازندران را عهده دار بود و قرار است صبح جمعه به سفر حج عمره مشرف شود، در اقدامی شایسته و در روز تعطیل رسمی با برگزاری نشستی با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه کلید مدیریتی را به دکتر اصغری آقمشهدی سپرد.

دكتر اصغری آقمشهدي دانشیار رتبه 29 گروه آموزشی حقوق دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه مازندران بوده و از سال 1374 به‌ عنوان عضوهیئت علمی این دانشگاه شروع به فعاليت كرد.

مدیریت گروه حقوق و ریاست دانشکده حقوق دانشگاه مازندران از جمله سوابق سرپرست جدید دانشگاه مازندران است و 50 مقاله علمی و تحقیقی و شش کتاب تخصصی در رشته حقوق به رشته تحریر درآورده است.

 قرار است مراسم تودیع و معارفه بعد از تعطیلات نوروزی برگزار می‌شود.

شايان ذكراست از سال 1359 تاكنون پروفسور حسين فريد اعلم ، پروفسور حميد لساني ، دكتر رضا مستقيم ، پروفسور احمد خالق ن‍ژاد طبري ، پروفسور محسن محسني ساروي ، دكتر عبدالرضا شيخ الاسلامي ، دكترسید خلاق ميرنيا ، پروفسور ناد علي بابائيان ، پروفسور قاسم علیزاده افروزی و پروفسور احمد احمدپور کاسگری به عنوان رئيس دانشگاه مازندران مشغول فعاليت بودند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مصطفی اسماعیل زاده 29 اسفند 1392
جناب آقای دکتر حجت الاسلام والمسلمین فخرالدین اصغری آقمشهدی احتراما ً بر خویش فرض می دانم از سوی خود و همه اساتید ودانشجویان دانشگاه علمی کاربردی سیمرغ و (مردم شریف وولایت مدارشهرستان سیمرغ} انتصاب شایسته و مدبرانه حضرت عالی را به ریاست ریاست دانشگاه مازندران صمیمانه تبریک عرض نمایم. انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ، مؤمن و متعهد در منصبریاست دانشگاه مازندران بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش در کالبد همه علاقمندان به این مجموعه عظیم علمی گردیده است. ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این دانشگاه تمنا دارد. ارادتمند تان مصطفی اسماعیل زاده- خادم مردم شهرستان سیمرغ
نا شناس 29 اسفند 1392
انشالله تغییر بعدی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان باشه
آخه مدت ریاستش داره به 8 سال نزدیک میشه
کامران رضایی 29 اسفند 1392
استاد احمدپور دیگر چیزی به نام دانشگاه باقی نگذاشته است که بتوان به آن رئیس جدیدی نسبت داد. بینی و بین الله بدترین دوره دانشگاه از هر لحاظ در زمان استاد احمدپور بوده است. من فکر می کنم ایشان چگونه در قیامت پاسخگوی اعمال خویش است؟ آیا ایشان پیش وجدان خویش سربلند است؟
همكار 29 اسفند 1392
عيدى خوب و انتخاب شايسته اى بود. اميد كه آقاى دكتر اصغرى و دوستان هم فكر و همراه روزهاى خوبى را براى دانشگاه رقم بزنند و دانشگاه را از اين وضعيت نامطلوب خارج سازند.
نا شناس 29 اسفند 1392
با عرض سلام مدیریت سایت شمال نیوز ایشان بسیار مرد با سواد هستن خوش به حال دانشجویان آن دانشگاه !
خلیل 28 اسفند 1392
چقدردانشگاه مازندران پروفسورداشت ومانمیدونستیم!!!!!
نا شناس 29 اسفند 1392
خدا رحم کنه
نا شناس 1 فروردين 1393
فخرالدین اصغری محبوب دانشجویان و اساتید.(ق)
نا شناس 1 فروردين 1393
کاش دوباره پروفسور قاسم علیزاده افروزی به کرسی ریاست دانشگاه مازندران می نشست .
نا شناس 1 فروردين 1393
دکتر اصغری شایسته و برازنده این جایگاه بود.(رسانه)
نا شناس 29 اسفند 1392
كار اخلاقي دكتر احمدپور فابل ستايش است مقايسه كنيد با برخوردي كه رىيس دانشگاه كشاورزي با رييس جديد داشت به هر حال دكتر احمدپور خسته نباشيد كارت درست بود انشاالله در سفر به خانه خدا تمامي خسته گي از تنتان در مي آد التماس دعا داريم
علی گرجی کرسامی 1 فروردين 1393
استاد ارجمند جناب آقای دکتر فخرالدین اصغری آقمشهدی
انتخاب و انتصاب شایسته و بجا حضرتعالی را به عنوان خدمتگزار ارشد دانشجویان و اساتید دانشگاه مازندران که نشان از لیاقت ، توانمندی ،درایت حضرتعالی دارد صمیمانه به شما تبریک عرض نموده و رجاء واثق دارم که دراین امر خطیر که زیبنده و درخور شان حضرتعالی می باشد در سایه سار الطاف حضرت باریتعالی و ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج) موفق و سربلند خواهید شد.
ارادتمند شما علی گرجی کرسامی
کارشناس ارشد جامعه شناسی و محقق و پژوهشگر علوم اجتماعی
نا شناس 1 فروردين 1393
با تشکر از شمال نیوز. الحق والانصاف منصف هستی. دوست عزیزی که از دکتر احمدپور تعریف می کنید ظاهرا با دکتر احمدپور کار نکردی چون حال بیشتر دانشجو ها واساتید رو تو این مدت گرفت والان به مکه رفت با این مکه رفتن ها گناه آدم کم نمی شود. تا توانی دلی به دست آر.
نا شناس 1 فروردين 1393
عقلانیت وزیر علوم تحقیقات و فناوری در تبعیت از خرد جمعی و انتصاب دکتر اصغری آقامشهدی شایسته تقدیر و سپاس است. هر چند جبران خسارات وارده بر پیکر بیجان و نحیف دانشگاه مازندران در دوران ریاست دکتر احمد پور نیازمند تلاشی چند ساله است. خساراتی که به بهانه توسعه کمی اعضاء هیات علمی دانشگاه به جذب نیروهایی منتهی شد که بدون ضابطه و با فشار و سفارش جریانات بیرون از دانشگاه صورت گرفت و جزء عمده ترین چالش های دانشگاه مازندران از زمان تاسیس تاکنون می باشد
نا شناس 1 فروردين 1393
ضمن ارزوی توفیق روز افزون برای اقای دکتر احمد پور و تیم مدیریتی ایشان برای جناب اقای دکتر اصغری نیز سلامتی رو خواهانم از خداوند منان. معلم دانشگاه
بی نام 1 فروردين 1393
سلام.جناب دکتر اصغری چند سوال...
چرا 28 اسفند شما باید سرپرست دانشگاه بشید.؟
چرا روزی که نه دانشجو هست نه. کارمند؟
چرا.ساعت 12 میرید تهران ساعت 3 حکمتونو میگیرید.؟
چرا روز و ساعتی که همه جا تعطیل می شود،نه مجلس نه دولت!!!
چراوقتی که فرداش تعطیله و تا بعد عید حرفی نیست!
چرا روز تعطیل کلیدرو میگیرید؟؟
و چرا چرا چرا؟؟؟
میگم راستی پسرتون الان کجاست؟؟
راستی خودتون یه مدت نبودید کجا بودید؟؟؟؟
یا حق 1 فروردين 1393
جناب آقای دکتر اصغری انتصاب شما را که حاکی از همراهی با حزب تندرو مشارکت و ارتباطات گسترده با تیم تندرو فعلی وزارت علوم است تبریک گفته و برای شما در جهت تقویت پایگاه حزب مشارکت در دانشگاه مازندران آرزوی موفقیت نخواهیم داشت. راستی از ... که در جریان فتنه 88 دستگیر شد چه خبر؟! الان هم با فتنه گران همراهی دارند یا نه؟ خوبه بعنوان مشاور از ایشان استفاده کنید. چون رابطه خوبی با عناصر فتنه دارد. شمال نیوز اگر آزاد مردی این کامنت را بگذار و نترس و اگر هنوز هم می ترسی....
مهدوی جمنانی 1 فروردين 1393
با تبریک نوروز 93 و گرامیداشت بهار نیکوی فاطمی (س) انتصاب میمون و خجسته و شایسته روحانی علم و عمل جناب دکتر اصغری را به هم استانی های عزیز و بویژه مردم نجیب ساری و علی الخصوص اهالی محترم و سخت کوش و انقلابی کوی پژمان ( پشت نجارخانه بلوارکشاورز ساری) شادباش عرض نموده و برای این روحانی فاضل و فرهیخته آرزوی سلامتی و سربلندی و توفیق دارد . م . مهدوی جمنانی
نا شناس 1 فروردين 1393
ضمن عرض تبريك خدمت دكتراصغري از زحمات وتلاش هاي خستكي نابذير دكتر احمدبور كه برأي دانشكاه مازندران كشيدند بسيار سباس كزاريم،به اميد انكه همه مديران ما همانند أيشان مرد أخلاق و مدير باشند٠
نادر 2 فروردين 1393
مدیریت عالی استان فشار زیادی به وزارت آورد تا یکی از مشاورانش را رئیس دانشگاه مازندران بکند اما با مقاومت سریع و وسیع دانشگاهیان به ویژه دانشکده های علوم انسانی، حقوق، علوم سیاسی، و علوم پایه مواجه شد و لذا فشار را به سمت دانشگاه کشاورزی آوردند و با جمع آوری امضاء با زور و رودربایستی و تهدید به انتقامجویی و تطمیع به هواداری در ارتقاء و ... و تلفن های پی در پی مدیریت ارشد استان برای وزیر و فشار آوردن های پی در پی و مقاومت در برابر اجرای حکم صادر شده به مدت یکماه موفق از آب در نیامدند. خدا عاقبت این استان را به خیر کند که برای رئیس شدن چه مسیر ناجوانمردانه ای طی می شود. این ماهیت مدیریت در استان ما است که برای کاشت نیروی هم محلی تا چه مقدار حاضر است فشار بیاورد.
یکی از اساتید دانشگاه مازندران 1 فروردين 1393
با سلام
انتصاب شایسته روحانی فرهیخته و استاد محبوب دانشکده حقوق و علوم سیاسی جناب آقای دکتر فخرالدین اصغری را به همه دانشگاهیان دانشگاه مازندران تبریک می گویم و برای ایشان و تیم همراهشان همانند آقایان دکتر میردار و دکتر دیانی آرزوی خدمت جهت تعالی علمی دانشگاه مازندران دارم. انشاالله آقای دکتر اصغری با مشاورت و همراهی بزرگانی مانند دکتر کریمی مله و دکتر نوذری برگ زرینی را بر افتخارات دانشگاه مازندران اضافه نمایند.
تردیدی نیست که تمام روسا و مدیران قبلی دانشگاه از جمله آقای دکتر احمدپور زحمات زیادی را برای دانشگاه متقبل شده اند که نباید نادیده گرفته شود. امیدواریم دانشگاهیان دانشگاه مازندران از تجربه کامنت های نامساعدی که پس از انتصاب جناب آقای دکتر بهمنیار در دانشگاه علوم کشاورزی ساری روی سایت شمال نیوز صورت پذیرفت احتراز کنند.
به هر حال با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید انتظار تغییر در آموزش عالی طبیعی است که امیدواریم تغییرات مدیریتی آتی در دانشگاه مازندران نیز با به کارگیری مدیران معتقد به گفتمان دولت جدید توقعات به جای دانشگاهیان از جمله دانشجویان و کارکنان را بر آورده نماید.
در پایان موفقیت و تندرستی جناب آقای دکتر اصغری را در این راه سخت و پیچیده پیش رو از خداوند متعال خواستارم.
علی 1 فروردين 1393
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر احمدپور
امیدوارم در تمام صحنه های زندگی موفق باشید . مسئولیت خطیری که بر دوش شما نهاده بودند به خوبی انجام شده ، آرزوی توفیق ، سعادت ،سربلندی شما را از ایزد منان خواستارم . من در کلاس درس ایشان خیلی چیزها یاد گرفتم . اخلاق ، فرهنگ ، منش این مرد قابل توصیف نیست . با توجه به اینکه رشته تخصصی اش مالی است ولی انگار در تمام علوم انسانی تخصص دارد . آرزوی طول عمر برای این بزرگوار دارم، تا جوانان این سرزمین از اندیشه های مردان بزرگی همانند دکتر احمدپور ها استفاده کنند . ارادتمند شما علی نصیری
نا شناس 2 فروردين 1393
دکتر احمد پور مرد تقوا وعمل خدا قوت.
نا شناس 3 فروردين 1393
ضمن تبریک به دکتر اصغری امیدواریم منشا خیر برای دانشگاه مازندران باشد
نا شناس 3 فروردين 1393
با تبريك به دكتر اصغرى عزيز، اميدوارم با تدابير ايشان روند غيرعلمى و خارج از عرف جذب استادان و كارمندان كه شاكيان بسيارى در چند سال اخير داشته متوقف شود و ما از اين پس شاهد رفتارهاى خداپسندانه و قابل دفاع باشيم. وضعيت آموزش دانشگاه، مانند بسيارى از بخشهاى ديگر، نياز به عزم جدى براى ساماندهى دارد.خدا را شكر كه سال جديد را با چنين انتصاب شايسته اى آغاز مي كنيم. براى ايشان و مديران جديد كه يقينا با گفتمان دولت تدبير و اميد همراه هستندآرزوي كاميابى دارم. (از همكاران همراه)
على-ق 3 فروردين 1393
با تبريك به دكتر اصغرى عزيز، اميدوارم با تدابير ايشان روند غيرعلمى و خارج از عرف جذب استادان و كارمندان كه شاكيان بسيارى در چند سال اخير داشته متوقف شود و ما از اين پس شاهد رفتارهاى خداپسندانه و قابل دفاع باشيم. وضعيت آموزش دانشگاه، مانند بسيارى از بخشهاى ديگر، نياز به عزم جدى براى ساماندهى دارد.خدا را شكر كه سال جديد را با چنين انتصاب شايسته اى آغاز مي كنيم. براى ايشان و مديران جديد كه يقينا با گفتمان دولت تدبير و اميد همراه هستندآرزوي كاميابى دارم. (از همكاران همراه)
بزرگ پور- دانشجوی ارشد علوم تحقیقات ساری 3 فروردين 1393
سختگیر و مهربان، شایسته این منصب.با آرزوی موفقیت.
نا شناس 4 فروردين 1393
فقط به خاطر اینکه اصلاح طلب هستن ایشان را به ریاست دانشگاه گذاشتن و گرنه خیلی بهتر از ایشون هم بودن
سید 5 فروردين 1393
پس ابراهیم صالحی عمران با آن همه امضا گرفتنش کجا رفت ؟
نا شناس 5 فروردين 1393
با عرض تبریک به دکتر اصغری
امیدوارم در این جایگاه که لیاقتش رو هم داشتیدمنشا خدمات شایسته ای باشید
از طرف اهالی روستای آقمشهد ساکن راهبند
نا شناس 5 فروردين 1393
قحطالرجال در این کشور
نا شناس 5 فروردين 1393
احمدپور چيچي پروفسور بيه كه فارسي گپ بزوئن ره بلد نيييييه
نا شناس 5 فروردين 1393
دکتر اصغری پاینده باشید.دودانگه ساری
نا شناس 5 فروردين 1393
درود بر استاندار سختکوش مازندران دکتر فلاح بخاطر این انتخاب
نا شناس 5 فروردين 1393
چرا براي دانشگاه جامع از رشته هاي علوم انساني كه از ازمايشگاه و علوم دقيفه اطلاعي ندارند رييس اتتخاب ميگردد. يكي از بدترين موارد در دوره رياست قبلي دخالت بيمورد نماينده بابلسر مفداد در دانشگاه بود.
عباس 6 فروردين 1393
سلام
این مشارکتی ها بالاخره با کمک فریدون مدیر کل وزارتی و اصحاب فتنه دانشگاه هارا یکی یکی فتح می کنند این آقای رییس جمهور ولایت پذیری مشارکتی ها را با جون و دل قبول دارند و افسار وزارت علوم را روی دوشش انداختند خدا ختم به خیر بکنه. شمال نیور نترس بذار
ابراهيمي تاكامي 6 فروردين 1393
جناب آقاي دكتر اصغري آقمشهدي انتصاب بجا وشايسته جنابعالي را بعنوان رياست محترم دانشگاه مازندران تبريك عرض مي نمائيم .
حمیدرضا 7 فروردين 1393
سلام
بی انصافی نکنید , خداییش تغییر آقای احمدپور باید خیلی زودتر از اینها اتفاق می افتاد . یک فرد با موضع مشخص اما تابت قدم مثل آقای اصغری بهتر از ... می باشد
نا شناس 10 فروردين 1393
يا خود خدا!!!!
یوسف درویشی 11 فروردين 1393
به نظر من و بسیاری از دانشگاهیان دانشگاه مازندران تنها کسی که می توانست در این شرایط حساس دانشگاه مازندران را بر اساس اصول علمی اداره کند دکتر نوذری بود.
علی 12 فروردين 1393
به همه دانشجویان دانشگاه مازندران تبریک میگم ایشان با دانشجویان همیشه با احترام برخورد می کنند. استاد سخت گیر و مهربان و منطقی ترین هستند. با آرزوی موفقیت برای ایشان و بهتر شدن شرایط دانشگاه
ابراهيمي تاكامي 16 فروردين 1393
جناب آقاي دكتر فخرالدين اصغري آقمشهدي
باسلام
انتخاب و انتصاب شایسته و بجا حضرتعالی را به عنوان رياست محترم دانشگاه مازندران که نشان از لیاقت ، توانمندی ،درایت حضرتعالی دارد صمیمانه به شما تبریک عرض نموده و موفقيت شمارا از خداوند بزرگ خواستارم .ارادتمند شما ابراهيمي تاكامي
ر-ا 17 فروردين 1393
باسلام باعرض تبریک به دکتراصغری ارزوی موفقیت وسلامتی روزافزون شماراخواهانیم. دانشجویان موسسه غیردولتی ادیب مازندران
نا شناس 20 فروردين 1393
این انتخاب شایسته بر همه دانشگاهیان دانشگاه مازندران مبارک

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.646 seconds.